Dag 5 - Reisverslag uit Kingman, Verenigde Staten van Pieter Herk - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Kingman, Verenigde Staten van Pieter Herk - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Piet

Blijf op de hoogte en volg Pieter

15 Juni 2019 | Verenigde Staten, Kingman

14 juni 2019
Dag 5.
Las Vegas naar Zuni Campground in Kingman, Arizona.

Link: https://goo.gl/maps/kp1PZHYsQZ12

Hoogste dagtemperatuur : 38 graden
Gereden kilometers : 176 km Totaal kms : 176 km
________________________________________

Goedenavond, vanaf Zuni Campground in Kingman, Arizona.

Vanmorgen begon de dag voor ons om 7:00 uur, iedereen was wakker na de hele nacht gedroomd te hebben van het fortuin wat we met gokken hadden verdiend, het bleek bedrog te zijn. Dus dan is het toch weer een gewone dag en moet er gebadderd worden en dan is de badkamer ineens druk bezet. Dat wil zeggen uiteraard een voor een, voordat er anders wordt gedacht.
In de voucher stond dat we ’s morgens eerst met Cruise Amerika moesten bellen om een tijd af te spreken wanneer de camper opgehaald kan worden, dus ging ik er eens op mijn gemak voor zitten om met de kamertelefoon het betreffende nummer te bellen. Volgens de sticker op de telefoon moest dat geen probleem zijn. Maar jullie raad het al, het ging dus niet. Dus om 7:45 uur naar beneden om daar te laten bellen. De dame achter de desk was uiterst vriendelijk en belde het nummer voor mij. Toen melde ze mij dat er nog niemand aanwezig was en dat ze om 8:30 uur open gingen en of ik dan terug wilde komen, zo gezegd zo geregeld. Ik kreeg een tijd van 14:30 uur toegewezen en dat was dat.
Jammer dat het zo laat was, want dan blijft er niet veel reistijd over na het bezoek aan de supermarkt.

Dan maar even een ontbijtje scoren, want dat zat er bij MGM niet bij. “Denny’s” scheen volgen de recensies op google een goed ontbijt restaurant te zijn, dus wij op weg naar “Danny’s”. Die bleek 700 meter verder op “The Strip” te zitten dus wij naar binnen om een tafeltje te gaan zoeken.
Maar dat gaat hier dus even anders, na binnenkomst werd je naam genoteerd en met hoeveel je was en wij kregen de mededeling dat het nog wel een kwartier zou duren voordat wij aan de beurt waren om te mogen ontbijten. Wij namen plaats tussen de andere wachtende mensen die ook op hun beurt zaten te wachten. Na 10 minuten, dus dat viel mee werden we naar een tafel gebracht en kregen we de kaart met breakfast opties. Na besteld te hebben was het de wachttijd wel waard, we kregen een voortreffelijk ontbijt geserveerd.

Om 11:00 uur moesten we van de kamer af zijn, en tot die tijd hebben we nog wat door het giga hotel gelopen en dan zie je dat de 6000 kamers waarschijnlijk bijna allemaal bezet waren, want het is erg druk in de gokhal. Toen precies om 11 de koffers van de kamer gehaald en in de rij om uit te checken en om half twaalf waren we klaar. Wat doen we, gaan we hier wachten of nemen we de taxi naar Cruise Amerika, het werd het laatste dus waren we veel te vroeg, al om 12:30 uur op de verhuurterminal. Ik heb toen al mijn charmes in de strijd gegooid om te proberen om eerder te vertrekken en dat lukte, want om half twee reden we van het terrein af richting avontuur, want we hadden nu weer alle tijd voor de dingen die we wilden doen.
Eerste stop, “Hoover Dam” een giga stuwdam die de stad Las Vegas van elektriciteit voorziet, dit is dus ook object wat streng beveiligd wordt, alle luiken van de camper moeten open voor een securitycheck. Na 9/11 zijn dit soort dingen wel wat uit de hand gelopen, maar ja.

Dan door naar de overnachtings campground, waar we nu zijn. Na de kofferinhoud een plek te hebben gegeven, hebben we net lekker gegeten en we gaan ons klaar maken voor het eerste nachtje in de camper.

Deze dag ook weer voorbij,

Groet van ons drieen.

• 15 Juni 2019 - 03:59

Ineke:

Dit wordt weer een groot avontuur voor jullie

• 15 Juni 2019 - 05:12

Anne-Marie :

Haha daar gaan de flappen de automaten in! ;) Leuke foto's weer! Goeie reis weer en op naar het volgende deel van jullie avontuur. Ben benieuwd hoe jullie het gaan beleven in de camper! Have fun!!!

• 15 Juni 2019 - 06:39

Marcel:

Helaas de vakantie wéér niet terugverdiend zie ik. Als het beleg voor de komende weken maat niet in de automaat is verdwenen. Drie weken op droog brood is ook zo wat ;)

Safe driving!

• 15 Juni 2019 - 08:59

Truus Karreman:

Leuk om zo de reis mee te maken. Jammer dat jullie de reis niet hebben terug verdiend. Fijne dag morgen Truus

• 16 Juni 2019 - 02:55

Martine :

Zo nu zijn jullie op rit met de camper. Uit de bewoonde wereld. Dus ook minder internet. Straks heel wat verhaken te lezen. Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan zien en beleven. Het is toch een heel avontuur allemaal. Have fun.

• 16 Juni 2019 - 07:38

Isabel:

Al met al valt het toch nog allemaal mee ! Toch...?
    Ben heel benieuwd naar het Camper journaal!
    Hele fijne reis , en tot horens en zien.!

• 16 Juni 2019 - 14:15

Falco:

Leuk reisverslag Piet, ik houd jullie in de gaten, veel plezier :)

Tags: Kingman